Uwaga! Marudzę

Trochę pomarudzę

Wczoraj dopadł mnie totalny wdupowisizm.

Miałam konkretne plany, nie zrobiłam nic.

Jeszcze na to wszystko się smarkam i łeb napierdala.

Jakby bo dzisiaj w błękicie, ale niestety dalej zimno.

Muszę sprawdzić pogodę na majówkę. Może uda mi się gdzieś wyjść. Bo jak nie to dostanę juz absolutnego pierdolca.

Dobra, wystarczy.

Chociaż nie.

Raz się żyje, czyli jak nie znacie to poznacie 😁😉

A jak znacie, sami wiecie czym grozi odsłuchanie.

Sandu Ciorba

28 myśli w temacie “Uwaga! Marudzę

      1. różnych dźwięków ci u mnie dostatek

        szukam raczej Wdzięków niezwykłych w życiu codziennym. Leje, pada, chmurno, czy słonecznie, stoję w oknie i świat podziwiam. Cieszę się, żyję. Co poranek, to niespodziewajka, co za radość…

        czego i Tobie życzę! Co z tego, że coś było-program się zmienia, ale znowuż zakwitły jabłonie, zakwitną bzy i dzień, jak i sen staną się kolorowe. Pomalujmy sobie świat wedle własnej fantazji i wyobrażeń. Resztę zrobi Natura już za moment.Tak pięknie jest „obok nas”..?

        anonim

        Polubienie

      2. Chwilowo nie jestem w nastroju na podziwianie świata.
        Ale może to się zmieni.
        Wtedy to i owszem, czemu nie.

        Natura jakby w taki samym nastroju jak ja.

        Polubienie

  1. kawałek znam, bo choć nie lubię disco polo, to disco yugoromabalkan nawet chętnie, zaś dziewczyny też fajne, bo naturalne, niepodrasowane, nie ustawiane profesjonalnie, takie zwykłe Zośki i Maryśki z rumuńskiej (mołdawskiej?) wiochy… za to długofalowych prognoz pogody nie słucham w ogóle, zwłaszcza z TVN, bo samo TVN może i owszem, ale serwis pogodowy mają z dupy… p.jzns 🙂

    Polubienie

Dodaj komentarz