To już się dzieje

Wczoraj wszystkie oczy zwrócone były na Marsz Niepodległości w Warszawie.

Ale nie o tym chce napisać.

Kalisz.

Odbywała się tam manifestacja pod przewodnictwem, dwóch „kamratów”. Ja zaczęłam oglądać już tak raczej pod koniec.

Nie podam nazwisk ,nie będę im robiła reklamy, ale znani są oni z YouTuba.

To było bardzo antysemickie wydarzenie .Bardzo!!!

Nawet nie za bardzo chciałam o tym pisać,ale chyba powinnam.

Ja do tej pory tych „kamtratów” jako takie „kuriozum jutubowe” traktowałam .Ale wczoraj na tej manifestacji było bardzo dużo ludzi .I prawie sześć tysięcy ludzi oglądało w Internecie. (Dzisiaj -62 692 wyświetleń)

Jak już napisałam wcześniej wszystko co tam się działo miało wydźwięk antysemicki.

Ludzie klaskali i skandowali „śmierć Żydom”

Tam były kobiety i mężczyźni.

Tam bylo młodzi i starzy.

Po spaleniu „Statusu kaliskiego” krzyczeli ,że są „wolni od żydowskiej obłudy.”

Nie jestem w stanie wszystkiego powtórzyć.

A wiecie co było najgorsze.

Tam była policja, której dziękowano.

„Policja jest nasza, Policja jest polska”

Coś się zaczyna dziać niedobrego. Chociaż nie.

To już się dzieje.!!!

Jeżeli daje się przyzwolenie na tak haniebne wydarzenia.

Potem zerknęłam jeszcze na to się działo we Wrocławiu. Ale nie miałam siły już oglądać.

🍁

I jeszcze fragment wiersza Juliusza Słowackiego – „Testament mój”. Specjalnie dla pana „Krużganka”

Lecz zaklinam – niech żywi nie tracą nadziei
I przed narodem niosą oświaty kaganiec;
A kiedy trzeba, na śmierć idą po kolei,
Jak kamienie przez Boga rzucane na szaniec!

20 myśli w temacie “To już się dzieje

  1. Antysemityzmem kraj tutejszy stoi od zawsze… w ogóle wszelkie bogonarodowe demony wylazły z dziur w dupach i z niebytów internetowych, bo jest PRZYZWOLENIE na antysemityzm, chamstwo, prostactwo, faszyzm, bycie idiotą byle po linii partii, bicie uchodźcy a za chwilę strzelanie, jak do zwierzyny łownej(kto wie czy już nie strzelają) . .. a labolatorium, kaganek, czy krużganek?? co to za różnica on/oni nie wie, kto to był Słowacki. Norwid, może słyszał o Mickiewiczu, i nie napisze poprawnie Chopin, on jest przecież patriotą, który nie zna własnej historii i dlatego można mu wcisnąć każdą głupotę i katolikiem, który zapewne nie widział biblii na oczy i sukienkowi mu świat tłumaczą. A na końcu wreszcie, to jest cwaniak, który pcha się nachalnie do koryta. Pisdzielce to najgorsze co się mogło przytrafić temu kraju…bo już wychodził na prostą.

    Polubienie

  2. Ale że do czego ten Słowacki panu od krużganka? To chyba apel do reszty, żeby nie traciła nadziei, a jak zaczną rżnąć, to żeby szła pokornie pod nóż.

    Polubienie

  3. Właśnie przed chwilą przeczytałam o tym wydarzeniu. Z opóźnieniem, bo robiłam sobie reset – ale jakie to ma znaczenie…
    Głowa mała, na co u nas jest przyzwolenie. Czytałam komentarze, że ten były aktor o podwójnej tożsamości to ruski agent. Cóż, może tak, może nie, może tylko gość szukający popularności, skoro jest, pożal się Boże, youtuberem. Ale właśnie to, jaki znajduje oddźwięk i poklask, jest najgorsze.

    Polubienie

Dodaj komentarz